آیاز

آیاز

تورکی شعرلر و آتا بابا سوزلری
آیاز

آیاز

تورکی شعرلر و آتا بابا سوزلری

گئتمه ترسا بالا سی



  اذن وئر توی گئجه سی من ده سنه دایه گلیم

      

 ال قاتاندا سنه مشاطه تماشایه گلیم


  سن بو مهتاب گئجه سی سئیره چیخان بیر سرواول 

 

    اذن وئر من ده دالونجا سورونوب سایه گلیم


   منه ده باخدین او شهلا گوزوله من قارا گون  


  جرئتیم اولمادی بیر کلمه تمنایه گلیم


    من جهنم ده ده باش یاسدیقا قویسام سنیله  


  هئچ آییلمام کی دوروب جنت ماوایه گلیم

 

        ننه قارنیندادا سنله اکیز اولسیدیم اگر    


  ایسته مزدیم دوغولوب بیز ده بو دنیایه گلیم


    سن یاتیب جنتی رویاده گورنده گئجه لر    


  من ده جنتده قوش اوللام کی او رویایه گلیم


        قیتلیغ ایللر یاغشی تک قورویوب گوز یاشیمیز     


  کوی عشقونده گرک بیرده مصلایه گلیم


       سن ده صحرایه مارال لار کیمی بیر چیخ نولی کی  


  من ده بیر صیده چیخانلار کیمی صحرایه گلیم


           آللاهوندان سن اگر قورخمیوب اولسان ترسا        


   قورخورام من ده دونوب دین مسیحایه گلیم


       شیخ صنعان کیمی دونقوز اوتاریب ایللرجه   


   سنی بیر گورمک ایچون معبد ترسایه گلیم


          یوخ صنم!آنلامادیم,آنلامادیم,حاشا من     


بوراخیم مسجدیمی سنله کلیسایه گلیم


   گل چیخاق طور تجلایه سن اول جلوه ی طور  


من ده موسی کیمی او طوره تجلایه گلیم


   شیردیر شهریارین شعری الینده شمشیر   


   کیم دئیه ر من بئله بیر شیرله دعوایه گلیم؟

 

اوستاد شهریار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد