آیاز

آیاز

تورکی شعرلر و آتا بابا سوزلری
آیاز

آیاز

تورکی شعرلر و آتا بابا سوزلری

یار قاصدی

 

سن یاریمین قاصدی سن                ایلن سنه چای دئمیشم


خیالینی گوندریب دی                  بسکه  من آخ وای دئمیشم


آخ! گئجه لر یاتمامیشام                من سنه لای_لای دئمیشم


سن  یاتالی من گوزومه                اولدوز لاری سای دئمیشم


هر کس سنه اولدوز دئیه                  ئوزوم سنه آی دئمیشم


سندن سونرا حیاته  من               شیرین دیسه زای دئمیشم


هر گوزلدن بیر گول آلیب               سن گوزه له پای دئمیشم


سنین گون تک باتماغیوی                   آی باتانا تای دئمیشم


ایندی یایا قیش دئییرم                 سابق  قیشا یای دئمیشم


گاه طویووی یاده سالیب            من ده لی نای _نای دئمیشم


سونرا یئنه یاسه باتیب                آغلاری های های دئمیشم


اتک دولی دریا  کیمی                    گوز یاشیماچای دئمیشم


عمره سورن من قره گون                آخ دئمیشم وای دئمیشم

 

اوستاد شهریار

نظرات 1 + ارسال نظر
peyman شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:20

ne gozel...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد